Servicii de paza pentru depozite – 11 sfaturi pentru a îmbunătății calitatea securității
Utilizarea sistemelor de securitate pentru depozit și partea logistică pot părea descurajante pentru oricine din afara industriei.
Luați în considerare orice, de la:
- prevenirea furturilor,
- controlul accesului,
- supravegherea/monitorizarea zonelor,
- prevenirea incendiilor,
- securizarea datelor.
Securitatea depozitului este dificilă, iar creșterea infracțiunilor este adesea copleșitoare.
În situațiile de criză (epidemii, războaie, conflicte sociale etc.) sunt însoțite de creșterea criminalității, în special a furturilor și a actelor de violență.
Pentru că forțele de ordine sunt ocupate cu impunerea măsurilor de carantină şi a celor prevăzute în ordonanţele militare este posibil să crească numărul de furturi.
Un bun exemplu despre hoți ingenioși și-o spargere ca-n filme la un depozit din Șcheia, județul Suceava puteti vedea aici.
Nefiind un caz singular în această perioadă, un alt exemplu este o spargere la un depozit de pesticide din județul Buzău.
Am pus la dispoziție câteva metode diferite pe care le puteți utiliza pentru a începe să vă asigurați rapid depozitul.
Vom începe cu câteva sfaturi practice:
1) Nu vă bazați în totalitate pe practicile manuale de introducere a datelor
Avand in vedere tehnologia avansata de care dispunem, recomandam inlocuirea practicilor manuale de introducere, cu calculatoare sau scanere. Conform tehnologiei disponibile în zilele noastre, este esențial să utilizăm computere mobile:
- cu scanere pentru coduri de bare,
- cititoare la stația de primire a unui depozit pentru a identifica imediat produsele la sosire.
Introducerea manuală a datelor necesită prea mult timp.
Scanerele pentru coduri de bare și cititorii elimină aproape toate erorile asociate cu recepția manuală, inclusiv erorile de identificare, de numărare și de introducere a datelor.
2) Să existe un plan de răspuns la situații de urgență
Acest plan ar trebui să includă prevederi
- pentru locații de ieșire de urgență și proceduri de evacuare;
- proceduri de contabilitate pentru toți angajații și vizitatorii;
- amplasarea stingătoarelor și a altor echipamente de urgență.
Angajatorul are obligația să ofere angajaților un plan de evacuare, cu pașii ce trebuie urmați in caz de urgență.
Este necesar un program de închidere automată a echipamentelor pentru prevenția și protecția angajaților.
Angajatorul trebuie să efectueze verificare periodică la echipamentele necesare protejării muncitorilor în cazul unui accident de muncă.
În depozit au nevoie de un program de închidere / deconectare pentru a preveni alimentarea accidentală a echipamentelor, fapt ce poate duce la rănirea angajaților.
De asemenea, trebuie să se pregătească angajații depozitului pentru selectarea, utilizarea și întreținerea corespunzătoare a echipamentelor.
3) Comunicați eficient și des
Comunicarea clară a obiectivelor organizaționale și a proceselor necesare realizării acestora este cheia unei colaborări eficiente.
Când managerii nu reușesc să creeze un mediu de comunicare eficient, productivitatea angajaților suferă, ceea ce duce la risipă de resurse.
Așadar, angajatorul trebuie să creeze un mediu propice de lucru prin care să stimuleze productivitatea angajatului în vederea îmbunătățirii producției.
4) Utilizarea senzorilor de detectare a mișcării crește securitatea depozitului
Detectarea mișcării este coloana vertebrală a sistemului de securitate. Un element nelipsit care ne ajută în prevenția împotriva hoților il constituie utilizarea detectoarelor de mișcare.
Detectarea mișcării este o parte centrală a majorității sistemelor de securitate, deși uneori depozitele se opresc la iluminarea activată în mișcare.
Este caracteristica ce poate detecta dacă cineva este la depozitul dumneavoastră când nu ar trebui să fie.
Acesta trimite un semnal panoului de control al sistemului de securitate, care va merge apoi la un punct de monitorizare central.
Un furnizor de sisteme de securitate profesionale va avea un punct central de monitorizare care funcționează 24 de ore din 24, asigurându-vă că depozitul este întotdeauna protejat.
5) Utilizați protecția perimetrului pentru securitatea depozitului
Protecția perimetrului este un aspect extrem de important al securității depozitului, mai ales dacă depozitul are o suprafață mare înconjurătoare.
Cu cât curtea este mai mare, cu atât depozitul tău este mai vulnerabil, si punctele de intrare sunt mai greu de securizat.
Există aspecte de securitate profesională ce pot rezolva aceaste probleme: camere video, sistemele de verificare și scanarea produselor , detectarea facială prin interfoane, protecția ușilor – sunt elemente cheie ale unui sistem de securitate optim al depozitului.
6) Camere de supraveghere video, puncte forte pentru a creștesecuritatea depozitului
Pentru depozitele mici, aceasta poate fi o acțiune relativ rapidă. Veți avea nevoie doar de acces la o priză și la internet în depozit.
Conectate la o aplicație mobilă, puteți vedea imagini în timp real și puteți să stocați informațiile dacă este nevoie să apelați la ajutorul poliției.
Sunt un instrument excelent pentru protejarea activelor, a flotei auto care ajunge în depozit precum și a personalului acestuia.
7) Utilizați tehnologia de notificare la distanță
Fie că doriți să protejați partea exterioară a depozitului sau să securizați zone cu trafic ridicat, profesionistii in securitate oferă notificări la distanță care se îndreaptă direct pe smartphone sau pe e-mail-ul dumneavoastră.
Utilizarea sistemelor de securitate, cu precădere a celor care permit supravegherea și avertizarea de la distanță vă ajută să tineți sub control orice situație neprevazută.
Fie că sunteți acasă pe canapea sau la magazinul alimentar, puteți verifica securitatea depozitului de oriunde.
8) Integrați controlul accesului în planul de securitate al depozitului
Tehnologia electronică de control al accesului în depozit este ideală pentru a permite și a restricționa accesul la spațiile securizate din incintă.
Cu un plan profesional de control al accesului, numai persoanele cu permisiune pot intra în spațiile depozitului.
Sistemele de control acces pot fi integrate într-o serie de alte soluții de securitate, pentru o eficiență maximă.
Cu un sistem electronic de control al accesului în vigoare, se poate controla cu ușurință accesul în zone securizate ale depozitului.
9) Integrați controlul de mediu în planul de securitate
Monitorizarea proceselor și a mediului sunt cruciale pentru protecția maximă a materialelor și operațiilor sensibile.
Monitorizarea mediului servește două scopuri foarte importante pentru depozite
- poate fi salvarea de vieți în perioade de urgență și
- poate crește, de asemenea, eficiența operațională și costurile de control.
Fie că aveți un birou care are nevoie de aer condiționat, sisteme de încălzire necesare pentru menținerea temperaturii sau o cameră frigorifică critică, controlul de mediu vă poate oferi un plus de liniște sufletească.
De asemenea, poate urmări gradul de ocupare, presiunea, gradul de poluare, inundațiile și vă poate avertiza asupra modificărilor din oricare din aceste categorii.
10) Testează-ți în mod regulat sistemul
Este important să vă testați regulat sistemul de securitate pentru a vă asigura că totul funcționează corect.
Ultimul lucru pe care și-l dorește un proprietar de afaceri este o investiție pe care o plătește să nu ofere siguranță.
Majoritatea companiilor profesionale de securitate recomandă testarea săptămânală a sistemului de alarmă.
În ceea ce privește întreținerea zilnică a sistemului, nu ar trebui să existe nici o grijă atât timp cât sistemul este proiectat corespunzător.
11) Servicii-de-paza-pentru-depozite-elnet-security-depozite-securitate – Angajați personal de securitate si informați-vă angajații
Înțelegerea amenințărilor cu care te confrunți necesită înțelegerea echipei din depozit.
Cel mai bine este prin a începe să înțelegeți de ce aveți nevoie și unde se îndreaptă orice problemă.
Pentru a completa securitatea depozitului, este timpul să angajați o firmă de securitate profesionistă.
Agenții de securitate pot vedea zonele pe care camerele de supraveghere nu le pot acoperi în totalitate. Aceștia supraveghează sistemele de control acces existente, țin evidența persoanelor care intră sau ies, obțin informații despre identitatea acestora, vă protejează personalul.
Spuneți întregului personal motivarea din spatele angajării agentilor de securitate și arătați cum aceasta este o alegere pentru a le proteja.
Păstrați-vă depozitul în siguranță prin implementarea de parole inteligente, precum și scrierea specifică atunci când un angajat ar trebui să-și folosească parola.
Dacă aceste sfaturi au fost benefice, luați în considerare echiparea depozitului cu un sistem de securitate de ultimă generație de la un furnizor de securitate profesională.
Ar putea fi diferența dintre o operațiune bine executată, sincronizată și un haos costisitor sau chiar o devastator.
„Protecting people and places” este o expresie pe care o folosim pentru a descrie avantajele colaborărilor noastre și a gestiona cat mai bine tot ce are legătură cu securitatea.